Inicio Respuestas Problemas

Me sale un pantallazo azul al rato de estar jugando

jatxu

Cuando llevo ya tiempo jugando a un juego me sale un pantallazo azul. He leido el error con un programa y dice que es por el hal.dll
Pego aquí lo que dice.

Crash Dump Analysis
--------------------------------------------------------------------------------

Crash dump directory: C:\ \ Windows\ \ Minidump

Crash dumps are enabled on your computer.

On Sun 08/02/2015 20:31:41 GMT your computer crashed
crash dump file: C:\ \ Windows\ \ Minidump\ \ 020815-29702-01.dmp
This was probably caused by the following module: hal.dll (hal+0x12A3B)
Bugcheck code: 0x124 (0x0, 0xFFFFFA8008159028, 0xB64EC000, 0xF4000145)
Error: WHEA_UNCORRECTABLE_ERROR
file path: C:\ \ Windows\ \ system32\ \ hal.dll
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: Hardware Abstraction Layer DLL
Bug check description: This bug check indicates that a fatal hardware error has occurred. This bug check uses the error data that is provided by the Windows Hardware Error Architecture (WHEA).
This is likely to be caused by a hardware problem problem. This problem might be caused by a thermal issue.
The crash took place in a standard Microsoft module. Your system configuration may be incorrect. Possibly this problem is caused by another driver on your system that cannot be identified at this time.

AMD Phenom II X6 1090T 3.2GHz, 8Gb de RAM, Gráfica NVIDIA Geforce 650Ti, Windows 7 X64 ultimate.