Inicio Respuestas Windows 7

Pantalla Azul Windows 7 ¡¡¡

juanpippo20

S.O. W7 Ultimate x64

compañeros necesito ayuda me ha salido este anuncio en pantalla azul, estaba descomprimiendo un archivo de 17 gb e instalando el 3ds max , no es la primera vez que me salen la pantalla azul pero si la primraa que me deja copiar todo su contenido espero me puedan ayudar , saludos.

--------------------------------------…

a problema has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer.
system_service_exception
if this is the first time you´ve seen this stop error screen, restart your computer . if this screen appears again, follow these steps:
check to make sure any new hardware or software is properly installed.
if this is a new installation , ask your hardware or software manufacturer for any windows updates your might need
if problems continue, disable or remove any newly installed hardaware or software. disable bios memory options such as caching or shadowing.
if you need to use safe mode to remove or disable components, restart yout computer, press f8 to select advanced startup options, and then select safe mode.

technical information.

*** stop : 0x0000003b ( 0x0000000c000005, 0xfffff96000d2edf, 0xfffff88002450c0, 0x0000000000000000)
***win32k.sys – adress fffff960000d2edf base at fffff96000010000, datestamp4ce79a73

collecting data for crash dump …

mi pc tiene:

placa madre : gigabye 890fxa-ud5
placa de video: gigabyte hd 7770 1gb gddr5
memoria : 16 gb ddr3 bus 1600( x4)
procesador : amd phenom ii x4 955 processor 3.2 ghz black edition
02 pantallas lcd de 23 pulgadas (01 conectado ,1 conectadfo con hdmi)
s.o. : windows 2 x64 ulltimate

espero su pronta respuesta, gracias de antemano.

******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
otro problema que tengo ultimamente es quwe rpendo mi pc y al rato la dejo de usar vuelvo y la pantalla esta apagada osea en negro , muevo el mouse , apreto el teclado y mi pantalla no responde, tengo que reiniciar para que todo funcione , saludos