Inicio Respuestas Error

Error appname iexplorer.exe appver:8.0.6001.18702 nodname: bho_proyet .dll modve

juliala

MICROSOFT WINDOWS XP 2002

Cuando quiero descargar algo en mi PC siempre sale el mensaje de error de internet explorer a detectado un problema y debe cerrarse. Despues indica que debo informar a Microsoft de este problema e indica que debo enviar un informe de errores. Ruego respuesta. Gracias.

#1 swissman (39.814 Posts) - 30/11/2011 14:43:38
Miora si esto te sirve.
1. Have you made any changes on your computer prior to the issue?

2. Since when are you facing this issue?

Perform the following troubleshooting methods:

Method 1:

Open Internet Explorer in No Add-on mode and check how it works.

Follow the steps mentioned below to open Internet Explorer in No Add-on mode.

a. Click Start

b. Go to All Programs

c. Click on Accessories

d. Select System Tools

e. Then click Internet Explorer (No Add-ons).

Method 2:

Perform Internet Explorer optimization and check how it works.

Refer the following link to perform Internet Explorer optimization.

How to optimize Internet Explorer

http://support.microsoft.com/kb/936213/ro

Method 3:

If that doesn’t work, I would suggest you to reset Internet Explorer settings and check how it works.

Refer the following link to reset Internet Explorer settings.

How to reset Internet Explorer settings

http://support.microsoft.com/kb/923737

copiado de aqui
Bajar - Subir
#2 juliala (4 Posts) - 30/11/2011 18:26:00
Me ha sido imposible contestar antes, disculpar. Quiero dar las gracias por la respuesta y la rapidez en contestarme, he conseguido desbloquear el mensaje de error y ya funciona como antes. Lo dicho muchas gracias. Un saludo.